Randizni kötelező

 2011.07.22. 16:01

Egy gyors ötperces bejegyzés következik egy kis személyes vonulattal. Ti mikor randiztatok utoljára? Én el sem tudom képzelni enélkül az életemet. Hogy már 10 éve együtt vagytok a férjetekkel, párotokkal? És akkor mi van?

Egy barátnőm az imént ugrott át hozzám öt percre és megkérdezte mit fogok csinálni délután. Elmeséltem neki hogy randizni fogok. Elkerekedett a szeme és nagyon mosolygott. "én ezt a szót nem is hallottam már legalább öt éve és ez most komoly. Senkitől sem hallottam mostanában." -meséli Hűű, na ezen meg én ámultam el, de aztán elgondolkodtam és rájöttem hogy igaza van. Ha körülnézek a barátaim között, akkor valóban nem mennek randizni, mert már felettébb komoly párkapcsolatban élnek, vagy házasságban.

A randi szó sokak szerint azoknak a szótárában szerepel csak, akik ismerkednek vagy a kapcsolatuk elején tartanak. Na, mi nem ott tartunk,  De randizunk. Izgulunk, készülődünk, találkozunk, beszélgetünk, programokra járunk és kimondottan RANDI-nak hívjuk őket. Na mit szóltok? Kipróbáljátok a férjetekkel? Héé álljatok fel a gép elöl és szervezzetek valami programot még ma.

Mi moziba megyünk ma-ti mit fogtok csinálni? És ott találkozunk - ez is nagyon fontos. Megyek is készülődni, mert röpke két óra múlva találkozom a szerelemmel (akivel már együtt élek). Mindenkinek jó tervezgetést és megvalósítást. Ja és ne próbálkozzatok azzal ,hogy nincsen rá időtök, mert azt mindig lehet rá keríteni.

Címkék: szerelem kapcsolat randi randevú találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://kapcsolatangyal.blog.hu/api/trackback/id/tr63089323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása